۳ پاسخ

چند روز اول گرمیجات و برنج و گوشت نخور
سوپ جوجه خروس
سوپ مرغ
آناناس
انجیر
رطب
کمپوت گلابی
چای کمرنگ
چیزای ملین زیاد بخور و دائم برو دستشویی ادرارت خالی کن ک روی بخیه فشار نیاد

سلام سوال منم هستش
اما به من گفتم اب انجير اناناس كاپوچينو سوپ

همه چی بخورررر تا سه روز اول غذا نخور فقط سوپ
مایعات خیلی بخوررررر
کافی و نسکافه
کمپوت انجیر و رردالو و گلابی
هر چی شکمت کار کنه دردات کمترررر
بعد سه روز کباب بخور ولی تا ی ماه مابعات زیاد بخور هم شیرت میاد هم اثرات دارو از بین میره
برای دردات قرص آناهیل روزی ی دونه برای بهتر شدن بخیه
شیاف دیکلوفناک برای دردات
شربت منیزیم برای کار کردن شکم تا دوهفته بخور روزی ۲ ق بعد هر وعده غذاااا یبوست نمیگیری فشار بهت نمیاد

سوال های مرتبط

مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا خانم مامان نورا خانم ۱۱ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی
مامان 👧👶نی نی روشا مامان 👧👶نی نی روشا ۳ ماهگی
مامان آرن🍫🤎🐻 مامان آرن🍫🤎🐻 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و آرین مامان علی و آرین ۶ ماهگی