بعد سزارین کمپوت یا چی بخوریم بهتره

۹ پاسخ

نسکافه خرما بخوری فک کنم بچه زردب بگیره من خیلی خوردم زردی گرف

من کمپوت آناناس 🍍 خوردم
با چای ☕️ خوب 👍 بودش

اناناس
نسکافه
چای نبات
قرص اناهیل

دکتر برای من گفت کلا کمپوت بعد عمل خوب نیست تا عمل کردی نخور بعد یه روز دوروز بعد بخور

کمپوت اناناس چون نفاخه میگن نخوری بهتره.
بجاش تا میتونی کمپوت گلابی و انجیر بخور

نسکافه کمپوت اناناس

کمپوت اناناس گفتن نخورم نفاخه

کمپوت گلابی برای اینکه شکمت کارکنه،مایعات،نسکافه،خرما

مایعات کمپوت آناناس نسکافه چای

سوال های مرتبط

مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی
مامان 👧👶نی نی روشا مامان 👧👶نی نی روشا ۳ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی
مامان نورا خانم مامان نورا خانم ۱۱ ماهگی