واسه بعد عمل کمپوت چی بگیرم‌ بهتره؟

۱۲ پاسخ

آناناس

آناناس خوبه ولی نه کمپوتش تاثیری نداره عزیزم خود میوه رو بگیر با خرما و نسکافه همراهت باشه

فقط ابمیوه طبیعی اگه شیر خودتو بدی شرکتی اصلا نخور چون نفخو شکم درد برا بچه داره

دلم کمپوت بعد زایمان خواست😭😂

اناناس گلابی انجیر

گلابی واسه جلوگیری از یبوست
اناناس برای بهبود زهم

گلابی و انجیر چون شکم رو روون میکنن برای بعد از سزارین خیلی لازمه خود بیمارستان هم میگن بگیرید اگر نگرفته باشید

انجیر گلابی

آناناس خوبه برا زخم
انجیر خوبه برا یبوست

میگن گلابی و اناناس

آناناس مخصوص جوش خوردن زخمه

آناناس

سوال های مرتبط

مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی