۴ پاسخ

به نظرم شورت یبار مصرف بگیری به صرفه تره شرت نخی خوبه ولی خونی میشه شاید بعداً خونش پاک نشه چون خونریزی بعد زایمان زیاده یبار مصرف باشه استفاده میکنی می‌ندازی دور

من شورت قدیمی هامو میپوشم
این شورت یه بار مصرف ها رو دوست نداشتم

من شورت نخی گرفتم

من برا بعد زایمان سه تاشورت نخی گشادا که قدیما بود خریدم همونارو تا زمانیکه خونریزی داشتم پوشیدم

سوال های مرتبط

مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی