۸ پاسخ

آب هویج و آب سیب خوبه اگه منظورت بعد اتاق عمله نسکافه هم بخور

بیمارستان به من گفت پنج‌ روز اول رو اصلا شیر و آب سیب و آب هویج نخورم من که آبمیوه آناناس میخوردم بیشتر

آناناس کمپوت گلابی و انجیر

بجای آبمیوه دمنوش گرم بخور باید خودت گرم نگه داری و نفخ نکنی و شکمت بزرگ نمونه ،بانفخ جای بخیه اذیت میشه ،اب قلم و سوپ هم زیاد بخور

آناناس بخور برای زخم خوبه سیب و هویج باعث یبوست میشن که بعد عمل خیلی سخته یبوست بودن چون دارو های بیهوشی خودشون باعث یبوست میشن

ب من گفتن س روز اول ابمیوه نخورم ک نفخش بخیه رو اذیت نکنه.. منم نخوردم بجاش دمنوش خوردم... سعی کن دمنوش بخوری ک طبع مناسب تری دارن

من آناناس سیب آلوئه ورا و هویج میخوردم

اب سیب اب هوبج اب آناناس خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرن🍫🤎🐻 مامان آرن🍫🤎🐻 روزهای ابتدایی تولد