آب هویج و آب سیب خوبه اگه منظورت بعد اتاق عمله نسکافه هم بخور
بیمارستان به من گفت پنج روز اول رو اصلا شیر و آب سیب و آب هویج نخورم من که آبمیوه آناناس میخوردم بیشتر
آناناس کمپوت گلابی و انجیر
بجای آبمیوه دمنوش گرم بخور باید خودت گرم نگه داری و نفخ نکنی و شکمت بزرگ نمونه ،بانفخ جای بخیه اذیت میشه ،اب قلم و سوپ هم زیاد بخور
آناناس بخور برای زخم خوبه سیب و هویج باعث یبوست میشن که بعد عمل خیلی سخته یبوست بودن چون دارو های بیهوشی خودشون باعث یبوست میشن
ب من گفتن س روز اول ابمیوه نخورم ک نفخش بخیه رو اذیت نکنه.. منم نخوردم بجاش دمنوش خوردم... سعی کن دمنوش بخوری ک طبع مناسب تری دارن
من آناناس سیب آلوئه ورا و هویج میخوردم
اب سیب اب هوبج اب آناناس خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.