۶ پاسخ

۸ ساعت بعد عمل میتونی مایعات بخوری آبمیوه آناناس خوبه روند جوش خوردن زخم رو بهتر میکنه آبمیوه های مثل آب آلبالو یا آب انار نخور معد درد میشی بعد ترشه واسه خودت خوب نیس
اب سیب هم خوبه بخوری دفعت روبهتر میکنه

آب هویج آب پرتغال

بعد از 8ساعت آب هویج و آب سیب دکتر به من گفت اونم طبیعی

آناناس خیلی خوبه هم کمپوت هم خودش هم آبمیوه اش

اناناس بهتره زخم هم زود خوب میکنه

تا ۲۴ساعت بعد عمل بهت اجازه حتی آب خوردن نمی‌دن چه برسه به آب میوه هر وقت سوند بکشم اون موقع میگن میتونی چیزی بخوری

سوال های مرتبط