مامانا چند ساعت بعد سزارین میتونیم بشینیم یا چیزی بخوریم

۷ پاسخ

من تا ۷ ساعت چیزی نخوردم

۱۲ ساعت عزیزم

خود بیمارستان میگه دیگه ماماها مدام سر میزنن چک میکنن میگن ۱۲ ساعت بعد مایعات بخور

حتی آب هم نمیشه یکم خورد من حس میکنم خیلی تشنه خواهم شد.
قبلش چطور اب میشه بخورم؟

خیلی ۱۲ساعت آدم غش می‌کنه ک تازه ۸ساعت قبلشم نبایدچیزی بخوری....من سر دخترم اوردنم داخل بعد ۷ساعت مایعات خوردم ولی داشتم بازم میمردم از ضعف ک تو اتاق عمل انقد ضعف کردم بالااوردم خیلی بد بود حین‌ عمل بالا آوردم

دکتر من گفت تا سه چهارساعت اول تا بی حسی بره چیزی نمیدیم بعدش با مایعات کم باید شروع کنی بعد 8الی 10ساعت میشه غذا خورد

12 ساعت

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری