خانوما راسته معاینه لگن با ۳ انگشته

۱۰ پاسخ

نه با دوتاانگشته

۲تا انگشت ولی موقعی که دردات بیشتر میشه ۴ تا انگشته

من قبل این که باردار بشم بارداربودم که لک میدیدم دکتر میخواست ببینه جنین پایین آمده یا نا دستش کامل تو واژنم کرد...خیر نبینه اون که سقط شد...من فکر کردم معاینه اینطوری

برای من با دو انگشت بود

دو انگشت

با دوتا انگشت هست نه سه انگشت

در هفته چند معاینه لگن میکنن

نه ۲ انگشت

۲انگشته

آره😐

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد