۲ پاسخ

عزیزم تو بارداری شاخ هم دربیاری طبیعیه 🤣🤣نگران نباش این دردا گاهی مواقع هستن من دیگه سلطان درد شدم از بس همه جام درد میکنه

کمردرد فکنم تو این هقته ها عادیه. چون من نداشتم ولی از دیروز هست . شبها هم بیشتر میاد سراغم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان آریا👶✨️ مامان آریا👶✨️ ۹ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی