بچه هادندونم دردمیکنه چکارکنم🥲

۲ پاسخ

من هفته پیش شب تا صبح فقط گریه کردم آخرش از دکترم نامه گرفتم رفتم عصب کشی 🥲🥲

هفته بیست توی سه ماهه دوم میشه و امن هست تقریبا برای کارای دندانپزشکی، برو دندانپزشک ویزیت شو

سوال های مرتبط