برو دکتر درستش کن خب
برید دندانپزشکی درست میکنن من ۲۷ هفته ام دیروز رفتم عصب کشی کردم
برو دکترت من رفتم خودش دارو داد آموکسی داد با استامینوفن گفت بخور مشکلی نداره نامه برای دندون پزشکی هم داد واسه دوران بارداری گفت برای خانمای بارداره فقط اونجا تا ۲۸هفته تازه میتونی بری
منم همینجوری شدم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.