برای سوزش معده چیکارکنم؟؟😩😩

۴ پاسخ

برای من دکترم پنتوپرازول ناشتا داده بود

وای منم دوروز دوباره گرفتارش شدم الان گلم آتشه هی اسید بالا میارم یه دوماهی نداشتم باز شروع شد

شربت المینیوم ام جی من میخورم اب رو اتیشه.فقط شربتش اس نداشته باشه

قرص فاموتیدین
اگ نداری ماست بخور خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد