سلام ببخشید کسی آمپول هپارین زده؟؟؟

۴ پاسخ

ببخشید شما مشکلتون چی بوده که این امپولو بهتون داده

منم دارم می زنم هر شب 🥲

من از هفته ۵ دارم میزنم

بله من زدم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی