۲ پاسخ

من سر بارداری قبلیم هپارین میزدم یکم اولش جاش میسوخت ولی خب واسه بارداری قبلیم جواب نداد چون بچم سقط شد بعدش ازمایش دادم فهمیدم یکم مشکل انعقادی دارم .دکتر گفته فعلا آنوکسپارین بزن اما بعدش باید هپارین هم بزنم

من آنوکسا میزنم ،خیلی دردش آزار دهنده نیست در حد یکی دو دقیقه یکم جاش درد می‌کنه بعدش اوکی میشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان نیک مامان نیک ۴ ماهگی