من سر بارداری قبلیم هپارین میزدم یکم اولش جاش میسوخت ولی خب واسه بارداری قبلیم جواب نداد چون بچم سقط شد بعدش ازمایش دادم فهمیدم یکم مشکل انعقادی دارم .دکتر گفته فعلا آنوکسپارین بزن اما بعدش باید هپارین هم بزنم
من آنوکسا میزنم ،خیلی دردش آزار دهنده نیست در حد یکی دو دقیقه یکم جاش درد میکنه بعدش اوکی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.