کیا آمپول انوکسارین میزنن؟

۷ پاسخ

منم میزنم تا یه عالمه😂

من از اول بارداری دارم میزنم بخاطر سابقه سقط

من میزنم
تا حالا سه تا شرکت مختلف زدم
فرقی نمیکنه شرکتش
فعلا بگیر بزن, قطعش نکن

من میزنم

خبری نشد ولی

اون ماه۱۵تا زدم

من تو اقدام میردم

سوال های مرتبط

مامان میعاد مامان میعاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری