۷ پاسخ

سلام عزیزم من خودم میزنم
اگه درست تزریق کنی اصلا دردنداده
فقط باید اروم اروم بزنی که یهو تزریق کنی دردمیگیره

من خودم نمیتونم دستم میلرزه میترسم، شوهرم میزنه،دقیقا زیر ناف وسط ک میزنه درد نمیاد ولی از بس همونجارو زده سیاه شده دکتر گفت دیگ. نباید اونجا بزنی از وقتی جاشو تغییر داده دردم میاد

من تازه ۲ شبه دکتر که برام تجویز کرد خودم میزنم دراز میکشم که شکمم شل باشه و با دو انگشت چپ یا راست نافم رو میگیرم میزنم بعدشم به هیچ عنوان بهش دست نمیزنم که کبود نشه بله کمی هم درد داره ولی بستگی به آستانه درد خودتون هم داره من چون قبلا برای ام اس دارو یک شب در میان خودم تزریق میکردم دیگه عادت داشتم

من همسرم میزنه و بله درد داره و کبود میشه

منم خودم میزنم نه خیلی درد نداره البته به آستانه درد هر کی بستگی داره من بعضی روزا دردم میگیره بعضی روزا زیاد نه

من سر بارداری اولم همشو شوهرم میزد
سر این بارداریم یه بار خسته بود غر زد دیگه نذاشتم بزنه.خودم یاد گرفتم هرشب میزنم 🥲
خیلی درد داره کل شکمم کبوده و بعضی شبا خیلی گریم میگیره از درد ولی بخاطر سلامتی بچه مجبوریم دیگه🥲🥲

منم خودم میزنم
خیلی هم دردناکه این همه امپول زدم به اندازه این درد نداشت🥲

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری