۴ پاسخ

امپول هارو چقدر خریدین؟

من میزنم درد داره ولی زیاد نه

من میزنم درد وسوزش داره بعدش تموم میشه

خب سوزن دیگه درد داره عزیزم
من بارداری اولم میزدم
اگه می‌خوایی دردش کمتر بشه آمپول و نو درجه صاف بگیر بعد یکم متمایل به راست کن. بعد تزریق کن بهتر جذب میشه

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد