اره، بعدش هم تا حدود ۵دقیقه میسوزه
انوکسا رو واسه چی میزنی
پوست شکمت رو بین دو تا انگشتت بکش اصلا درد نداره
آره تا ی چند دقیقه اذیت همسرم هم خود خوری میکنه نکنه من بد برات تزریق میکنم
اره درد داره واقعا
ارررره تا یه ربع منم میسوزم😭🥲
من فقط بازو میزنم کجا دردش کمتره به نظرتون
اره 😢😢😢
کاش فقط سوزش بود دردش تو اعماق وجودم میره
اره من جدیدن قسمتهایی که آمپول زدم دور ناف دست که میکشیم انگار زیرش چیزیه قلمبه میاد زیر دستم نگران شدم شما هم اینطور شدین؟
آره خیلی بد میسوزه .. من بازوم میزنم نتونستم شکمم بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.