کسانیکه امپول انوکسارین میزنن شما هم موقع زدن سوزش دارین؟

۱۱ پاسخ

اره، بعدش هم تا حدود ۵دقیقه میسوزه

انوکسا رو واسه چی میزنی

پوست شکمت رو بین دو تا انگشتت بکش اصلا درد نداره

آره تا ی چند دقیقه اذیت همسرم هم خود خوری میکنه نکنه من بد برات تزریق میکنم

اره درد داره واقعا

ارررره تا یه ربع منم میسوزم😭🥲

من فقط بازو میزنم کجا دردش کمتره به نظرتون

اره 😢😢😢

کاش فقط سوزش بود دردش تو اعماق وجودم میره

اره من جدیدن قسمت‌هایی که آمپول زدم دور ناف دست که میکشیم انگار زیرش چیزیه قلمبه میاد زیر دستم نگران شدم شما هم اینطور شدین؟

آره خیلی بد میسوزه .. من بازوم میزنم نتونستم شکمم بزنم

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری