سلام خانوما کسی هست آمپول هپارین بزنه

۱ پاسخ

سلام گلم من بعدها زایمان دکترم بهم داد زدم ده روز تو بیمارستان گفتن دو انگشت تقریباً باز✌️بالاتر از ناف بزنم من دوبار آروم فرو کردم هم درد گرفت هم سیاه شد اگه کسی پیشت هست بگو ناحیه ای که میخوای بزنه رو جم کنه با دستش نگه داره آمپول و یهو فرو کنه نترس اصلا درد نداره بعد هم نه سیاه میشه نه ردش میمونه

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک ۴ ماهگی
قلب مامان بابا قلب مامان بابا قصد بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته شانزدهم بارداری