سلام کسی اینجا آمپول هپارین تزریق کرده؟؟

۲ پاسخ

هپارین و انوکسپارین هر دو یک عملکرد دارن من سر بچه اولم میزدم تا هفته ۳۰ الان برای دومی هم میزنم همراهش قرص اسپرین هم میخورم
من سابقه سقط مکرر داشتم

من آنوکساپارین میزدم هپارین درد نداره این داشت خیلییی

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته پانزدهم بارداری
مامان لطف خدا مامان لطف خدا هفته دهم بارداری