خانما کسی هستتوی شکم آمپول هپارین بزنه؟؟؟

۸ پاسخ

بله من دکتر شصت تا برام نوشته فعلا

خیلی اذیت میشه آدم می دونم اما وقتی نی نی کوچولوتو بغل بگیری یادت میره

چاره ای نیست گلم من فکر کنم تا الان حدود ۷۰ تا زدم و همچنان ادامه داره

هر روز یه طرف بزن که اذیت نشی

زیاد هنوز هم دارم میزنم

گلم به بازو بزنید بهتره

بله من

بله من

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک ۴ ماهگی
قلب مامان بابا قلب مامان بابا قصد بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته شانزدهم بارداری