۴ پاسخ

نه ربطی به تنبلی نداره من نه کیست دارم نه تنبلی سالیان سال که این موهارو دارم

اگه موی کرکیه طبیعیع. اگه موی کلفت و تیره ست واسه pco عه

والا من باردار کع شدم اینجوری شدم💔💔💔

منم دارم با موچین میکنمشون شاید من برا تنبلیمه

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ام بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گردو👶🏻💙 مامان گردو👶🏻💙 ۵ ماهگی