۶ پاسخ

من یه خورده عرق نعنا میدم درحد ۳ سیسی

شربت دیسیکلومین

دقیقا پسرمنم امروز صبح خیلی گریه کرد بخاطر دلدردش. اولین بار بود اینطور دلدرد میشد. سریع یکم روغن کرچک چربش کردم و ماساژ دادم شکمشو بعد گرم نگهداشتم. انگار ن انگار دل دردی وجود داشته

دارم ازنگرانی میمیرم

ترخدابگین چقدربدم.عرق نعنانمیخوره.بچم فک کنم دنت خورده ازدیروز اینجوری شده

شربت گرمچیر یا گرمسیر

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی