دوستان قد ۷۳.۵یکسالگی خوبه؟

۴ پاسخ

واسه دختر مناسبه عزیزم .دختر من ۷۶ بود یکسالگی .الان قدش متوسط رو به بالاست .دختر شما هم قد خوبی داره

قد تا 70 هم نرماله برای یکسالگی ولی باز ب موقع تولدم مربوطه

بهداشت باید بگه خوبه دیگه عزیزم خداکنه دختر منم همینقدر بشه

هر چی باشه خوبه ☺️
قد تولدش چقدر بوده؟

سوال های مرتبط

مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان ايهاب🧸🧸 مامان ايهاب🧸🧸 ۱ سالگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان آرمان🩵 مامان آرمان🩵 ۲ سالگی
مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ سالگی