این قرمزی برا واکسن ۶ماهگی طبیعیه؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

امروز زدین

فکر نکنم بنظرم ببر دکتر یا حداقل به بهداشت بگو

مامان آرین قرمزی پای پسر شما ب ای واکسن خوب شد؟؟
چیکارکردین؟
پای دخترم از سشنبه قرنز شد ،کمتر شد ولی نرفت
نمیدونم اصلا کمپرس گرم بزارم سرد بزارم🥲

عزیزم این قرمزی خودش خوب شده بود؟ یا بردی دکتر؟

عزیزم دکتر بردین این قرمزی اشکالی نداره؟
دختر منم اینجور شده

اره عزیزم ممکنه خیلی طولانی مدت هم بمونه، اطرافشم درد میکنه سعی کن دستش نزنی موقع پوشک و لباس

اره پسر منم دور واکسنو قرمز شده بود بعد خودش خوب شد

آره پسر منم اینجوری شده اونجاشم خیلی سفته انکار سنگ هست داخلش

آره از دختر منم شده فکر نکنم مشکلی باشه

اره..واس کیان الانم ورمش نخابیده

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی