۳ پاسخ

ببین ما اینو دو سه ساله داریم مارکش برفاب
و شوهرم مکانیکه لباس کارای روغنی و داغونشو با این میشوره و عالیه
تحمل وزنش تا۲کیلوعه که خب قادتا چون برای لباس بچه باید استفاده بشه طبیعیه و عالیه ولی برای لباس بزرگسال مثلا شوهرم یه شلوار و تیشرت میندازه😆

تصویر

من مارک تیتو مکث گرفتم استفاده نکردم
ولی زن عموم گرفته عالیه برای بچش به عالمه لباس میندازه

من مامانم برام فریدولین گرفته دیگ نمی‌دونم خوبه یانه خیلی تعریفشو شنیدم

سوال های مرتبط

مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان آقاپسر👶🏻 مامان آقاپسر👶🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماری و دیاکو مامان ماری و دیاکو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری