سلام خانوما اینم سونوی انتیم اوکیه همه چی ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

تازیخ زایمان را اشتباه نزده؟ من یک هفته باهاتون فاصله دارم دی ماه برام تخمین زدن

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

خوبه عزیزم خداروشکر فقط طول سرویکست یکم پایینه استراحت کن پله و سنگینی کاملا تعطیل

چند روز از من جلوتری

اعضا بدن همه چی خوبه تا این بررسی شکر خدا
ضربان قلبشم 155
جفتت قدامی احتمالا حرکات بچه رو دیرتر متوجه میشی تو هفته های بالاتر
عدد انتی که خوبه شکر خدا
ان بی هم دیده
طول سرویکست 31 بهتر استراحت کافی داشته باشی توالت فرنگی پیاده روی زیاد نکن کار سنگین هم
خوبه همه چی شکر خدا

همه چیش خوبه فقط یه ماه فاصله دارم باهات🤣

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان فسقلی🩵💙🩵 مامان فسقلی🩵💙🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🥰آدرینا♥️ مامان 🥰آدرینا♥️ ۸ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا 🌱💚 مامان هدیه خدا 🌱💚 ۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی
مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌ودوم بارداری