خانوما ااز کی بچه میاد پایین؟؟

۲ پاسخ

دیروز دکترم گفت خیلی اومده پایین 😮‍💨

برا من که هم سفالیک هست و هم درد لگن و واژن دارم هنوزم بالاس....

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۷ ماهگی
مامان والا✨️ مامان والا✨️ ۲ ماهگی
مامان دنيز🐣🩷 مامان دنيز🐣🩷 ۱۲ ماهگی