۴ پاسخ

فک نمیکنم عزیزم

من هفته 17رفته بودم گفتن زود اومدی و احتمال خطا هست

برای تعیین جنسیت اره،بهتره برای تعیین جنسیت اخر هفته 20 بری

احتمالش خیلی خیلی پایین‌

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙💫 مامان تو دلی💙💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی

کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته بیست‌وچهارم بارداری