۵ پاسخ

دوش آب. ، و اتاقی که خنک باشه و دمای کولر ۱۹ و یه پتوی گرم و خواااااااب و نوزادی که در شکم مادر است نه در اغوووووووش مادر😂😂😂😂

ااااخ گفتی بعد از این همه خستگی ک دخترم این دو شب نمیزاره بخابم🥲

اینجا هنوز بخاریمون روشنه بیرون بارونه هوام سرده😁

وای قبل کامل خوندن پیامت یه تیکش اومد اخرشو ندیدم گفتم طالبییی 😁😄بعد دیرم خودتم اخرش نوشتی😂😁

اااخ قربون دهنت مخصوصاایقدمن خسته ام ازدیشب بچم‌پدرم دراورده نمیخابه

سوال های مرتبط

مامان 🧜‍♀️Lara مامان 🧜‍♀️Lara ۴ ماهگی
مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی
مامان کوثر خانوم مامان کوثر خانوم ۱۱ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۹ ماهگی