من نزاشتم چیزی نشد
من نزاشتم این اداها چیه والا😆😁
من فقط سرد میزارم ک دردش نیاد
من فقط گرم گذاشتم خودمونوقتی آمپول میزنیم میبینی یه حوله گرم میزاری چقد دردش کم میشه
والا من برای بچه هام نمیذاشتم چیزی نمیشد ولی به نحوه ی درست تزریق و خوده بدن هر بچه هم بستگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.