۵ پاسخ

من نزاشتم چیزی نشد

من نزاشتم این اداها چیه والا😆😁

من فقط سرد میزارم ک دردش نیاد

من فقط گرم گذاشتم خودمونوقتی آمپول میزنیم میبینی یه حوله گرم میزاری چقد دردش کم میشه

والا من برای بچه هام نمیذاشتم چیزی نمیشد ولی به نحوه ی درست تزریق و خوده بدن هر بچه هم بستگی داره

سوال های مرتبط