۳ پاسخ

من انتی خوب بود خداروشکر دکتر گفت انجام بده ندادم

من انجام دادم

من nipt دادم دکتر چک کرد گفت انومالی باید بدی۱۸هفته
من نمیدونستم کواد ماارکر رو وگرنه ازش میپرسیدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 روزهای ابتدایی تولد