۶ پاسخ

بله منم شبا فقط

اره من بچم الان نزدیک سه ماهشه و با قنداق میخوابه

بله مندهوچنات قنداق میکنم

اره راحت تر می‌خوابه.

من پسرم با قندان راحت میخوابه ولی از بس گرماییه و تحمل گرمارو نداره مجبورم بازش کنم

من خودم بچه اولم باردارم ولی خواهرام بچه هاشون دنیا میومد تا 40 روز قندان بودن

سوال های مرتبط

مامان ایمان مامان ایمان ۱۱ ماهگی