نه نکردم ، در حدی که دستاش مهار بشه یه قنداق شل که آرامش بگیره نوزاد خوبه ولی جانا اصلا خوشش نمیومد از همون روزهای اول بدتر استرسی میشد انگار و بدش میومد دیگه نکردم
بله حتما
من دست و پای دخترمو ببندم خونه رو میزاره رو سرم😑😂اصلا نتونستم قنداقش کنم
من قنداق میکنم چون هم آروم میشه هم راحت میخابه هم معتقدم فرم پاهاش پرانتزی نمیشه خودشم راحت میشه بچم
اره عزیزم
من با بیخوابیش مشکل دارم همین الان با روسری فقط بستم دور تا دورشو گره هم نزدم دستوپازدنش کم شد گفتم شاید بخوابه ببینم چطور جواب میده
وگرنه تا ۴ و ۵ بیدار میشه ۴ روزیه
تو گرما قنداقنکن بچرو
من شبها برای کولیکش قنداق چسبی میکنم
Na hanuz
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.