مامانا شما بچه هاتونو قنداق میکنید ؟؟؟

۷ پاسخ

ن چ کاریه بچه باید پاهاشون بازی بدن به حد کافی تو شکم مادر اذیت شدن

آره خیلی خوبه
نمیخواد سفت ببندی همین که دست و پاشو تکون نده
راحت میخوابه

اره...جدا از نظریه بزرگترا ک میگن دستوپاشون ب هم‌میفته..خیلی ارومشون میکنه و کمرشونوگرم‌نگه میداره کولیکشونو کم‌میکنه

دستاش رو من هنوز میندم تو خواب. ولی قنداق قدیمی نه

نه به اون معنا
اما یه ذره که خوابش سنگین میشه پتوشو دور دست و پاش کیپ میکنم. ساندویچش میکنم😃
چون دست و پاش بی اختیار تکون میخورن و همش بیدارش میکنن

من شبایی ک کولیکش شدت میگیره میبندم راحت میخابه

اره خیلی خوبه اروم میشن حتما قنداق کن مخصوصا دستاش

سوال های مرتبط

مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۸ ماهگی
مامان جوجو علی🫀🧿 مامان جوجو علی🫀🧿 ۱ ماهگی