من که به خاطر زردیش قنداقش نکردم.
بله من قنداق میکنم
من اره
پسرمتا حدود ۷ماهگی موقع عادت داشت دخترمم الان موقع خواب باید قنداقش کنم ک دستاش نزنه تو صورتش
البته من هیچ وقت ب سبک قدیمی ها قنداق نمیکنم درحد اینکه دستاش صاف باشه و تکون نده اوکیه
هنوز اره.
من قنداق میکنم
دکتر پسرم قنداق رو رد میکرد ولی کیسه خواب رو پیشنهاد میداد البته من نگرفتم ولی شنیدم که خیلی خوبه
من قنداق نمیکنم
بچه من اصلا نموند تو قنداق گرمش بود جیغ میزد خداروشکر مشکلیم ایجاد نشد
من قنداق نکردم ازاول ولی قنداق کنی بهتره راحت میخابه
وقت خواب فقط.ولی دستاش آزاده
سلام من موقع خواب می کنم، چون دستش نمی پره و راحت می خوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.