۴۰ روز اول حتما قنداق کن وگرنه زندگی حرامت میشه 🤣🤣🤣🤣🤣 شبا قنداق کن روزا باز کن فقط دستها . پاها آزاد باشه
بله
برآی آرامش خواب بچه خیلی خوبه
سلام خانما کسیه آب ک پاره بشه چطوریع مثل مایع منی هست یا اب
اره گاهی قنداق میکنم گاهی فقط دستاشو میبندم شکل قنداق
قنداق چسبی شبا میکنم
اوایل ک زردی داشت نه الان. دو سه روزه اره اما سر سینشو خیلی اروم میبندم اما بهتر میخابه
من شبا با پتو میپیچم دستاشو میذارم تو راحت تر میخوابه
منم قنداق چسبی گرفتم ایشالا که خوب باشه
قنداق ن فقط دستاشو ببند اینقد راحت میخابه من هنوزم میبینم
قنداق ک پاهارو هم ببندی خوب نیس
برنامه شو دارم قنداق کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.