سلام مامانا شما بچه هاتونو قنداق کردین

۳ پاسخ

بله من قنداق میکنم خیلی راحت میخوابه

نه من حس کردم اذیته همش دست و پا میزنه گفتم طفل معصوم چرا ببندم
مگه خودم دوس دارم کسی محکم ببندم

من شبا ی پارچه مول قنداق دورش میبندم دستاشو صاف میذارم ک بخابه و دستاش از خواب بیدارش نکنه ولی با بند نمیبندمش

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی