خانما شما بچه هاتونو قنداق میکنید؟؟

۸ پاسخ

اره عزیزم من قنداق میکنم شبا تا اروم شه بخوابه

فنداق کردن بچه خیلی خوبه. بهش ارامش میده بهتر میخابه دختر من دوس نداشت. خیای کم تا دو ماه اینا ۵ یا ۶ بار قنداقش کردم

بعضی شب ها اره

من قنداق چسبی گرفتم از اول قنداقش میکردم چون پاهاش توش ازاده فقط دستاش رو نگه میداره راحت میخوابه البته الان دیگه حس میکنم براش جواب نمیده چون هر بار پا میشم میبینم بازش کرده دست پاهاش بیرونه

قنداق اماده بخر خیلی راحته

منم قنداق نمی‌کردم از تقریبا ۳۵ روزگی قنداق کردم خواب شبش خیلی بهتر شد

ن اصلا دلم نمیاد اینطوری کنم دکتر کلا گفت نکن

من اوایل می کردم اما الان نه

سوال های مرتبط

مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۸ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری