۳ پاسخ

هیچی
چرا باید قنداق کنیم؟

من تا سه ماهگی که فقط راحت بخوابه ساعتش تنظیم شه

من اصلا قنداق نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو🐣 مامان آیهان کوچولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۸ ماهگی