خانما انومالی و انتی چیه 😬 میشه توضیح بدید

۳ پاسخ

انتی در هفته 12بارداری میری سونو و بعدش ازمایش میدی که برای سندروم دانه

انومالی که اعضای بدن جنین میگن +تعیین جنسیت که انداماش شکل گرفته در هفته ۱۸

هرچی بیخبرتر باشی خواهر استرست کمتره

دومرحله غربالگری هست

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته چهاردهم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته دوازدهم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری