کسی تو بارداری قرص فلوکستین مصرف کرده ؟؟؟

۵ پاسخ

عزیزم شما تو شیردهی قرص فلوکستین استقاده کردید ؟
دکتر برام نوشته میترسم استفاده کنم حالمم خوب نیست

نه عزیزم نباید مصرف بشه ضرر داره .قرص اعصابع

ب منم داد .اصلا آروم و قرار ندادم .حتی پراپرانول هم داد .منم گرفتم اما نتوستم بخورم ترسیدم. شما استرس داری یا افکار منفی

احتمالا واسه بچه خوب نباشه هاا از دکتر بپرس

قرص تیروئیده؟

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته چهاردهم بارداری
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی