سلام کسی قرص لووتیروکسین در بارداری مصرف کرده؟!

۹ پاسخ

من لووکسین۵۰روزی نصفی میخورم

اره عزیزم مشکل تیروئید دارم باید مصرف کنم

من دکتر بهت ۱۰۰ داد روزی نصفی

اهوم من هم قبلی هم الان

سلام من مصرف میکنم نصف قرص به جز پنجشنبه وجمعه که دکتر گفته ۱دونه قرص

اره ۵۰مصرف میکنم هرروز

من مصرف میکنم
به خاطر تیروئیدم

اره عزیزم از اول بارداری تا الان روزی یدونه دوز ۵۰میخورم ناشتا

یوتید ۵۰ مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز من مامان نی نی ناز من هفته هجدهم بارداری
مامان دخترم و تو دلی مامان دخترم و تو دلی ۷ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته چهاردهم بارداری