شما چه پنیری به بچتون میدین؟؟
خامه رو چجوری میدی؟

۶ پاسخ

پنیر ویلی میدم

ماجان یا ویلی. خامه توی فرنی یا یه کوچولو با قاشق میدم دهنش.

من پنیر ماجان گرفتم ، خانه هنوز ندادم

خامه با موز خرما و گردو میدم
پنیرم خامه ای دیگه ویلی خریدی اوکی مارک دیگه ام خریدی اوکی
بعد پنیر مخصوصم فکر کنم امد ماجان

پنیری که درصد نمکش کم باشه .روی نون تست میزنم پودر پسته و بادوم یکم موزی که کامل با چنگال له کردم میزنم خیلی خوشمزه میشه .خامه هم داخل فرنی میریزم

پنیر ویلی
خامه رو با موز و مغذیجات میدم

سوال های مرتبط

مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان شایان کوچولو مامان شایان کوچولو ۹ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان لوبیا قرمز مامان لوبیا قرمز ۱۵ ماهگی