۵ پاسخ

سلام آبجی هاخسته نباشین من دخترم ۸ماه و۱هفته ش ولی هنوز۴دستوپانمیره وسینه خیزهم خوب نمیره بنظرشماطبیعی هست؟

حالت تهوع ،ویار،پریودنشدن،دردزیرشکم

عقب افتادن پریود اولین نشونه است

آزمایش خون

هیچی عزیزم بیبی چک بعد ازمایش

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی