۳۸ هفته ۵ روز خوبه برا معاینه تحریکی؟

۵ پاسخ

من امروز رفتم معاینه اصلا درد نداره

من 38هفته رفتم

من چون سی بودم آوردم وگرنه نمی آوردم گفتم دیر میشه

اره خوبه باید بری من میترسم ک نمیرم

اره دیگه تو هفته ۳۹هستی الان.نرفتی بیمارستان هنوز؟

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد