پس من چرا دردام شروع نمیشه خدایا🤕🤕🤕🤕🤕

۸ پاسخ

من الان ۳۹هفته و۶روز ولی درد شکم ندارم خیلی دوست دارم بره تو سال تازه

تو منتظری درد بگیری منم از درد و انقباض دارم میمیرم ای خدا کاش خدا جامونو عوض کنه😭

من دیدم امروز ازت خبری نیست گفتم بلاخره سیما زایمان کرد😑😂

منم مثل شما بودم
هرشب پیاده روی و رابطه داشتم
دوش آب گرم می‌گرفتم و ورزش میکردم
ولی دریغ از درد
رفتم بیمارستان گفتم حرکاتش کم شده بستریم کردن و آمپول فشار زدن زایمان کردم
ولی بماند که 25ساعت درد کشیدم

عزیزم الان به فکرت بودم
گفتم امروز نیستی حتما زاییدی
انشالله بزودی فارغ بشی
و گل دخترتو سالم بغلش بگیری
پیاده روی کن گلم
پله بزن
رابطه داشته باش

هووف 😮‍💨خسته شدیم دیگ

معاینه تحریکی شدی ؟

سلام چند هفته ای عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۷ ماهگی
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۴ ماهگی