۴ پاسخ

گروه خونی من A_ و شوهرم o+ دکتر بهم گفته باید امپل روگام بزنی تو ۷ ماهگی الان خیلی استرس دارم نکنه خدایی نکرده اتفاقی پیش بیاد .خواستم بیینم کسی تجربه امپل روگام داشته یا اینک مشکلی پیش نمیاد برای بچه؟؟

هنوز وزن نگرفته چطور پا درد شروع شد اخه

طبیعی بیایی هفته بالاتر دردش بیشتر هم میشه منکه بریدم

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی
مامان کنجد فرنگی مامان کنجد فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری