اسم پسر دوقلو اریاو اریان قشنگه؟

۵ پاسخ

دوتاشون تلفظشون یکیه خیلی قشنگن ولی اگه میخوای به هم بیان بزار آریا و آریَن 😊

قشنگه ولی موقع صدا زدن بچه ها ، تلفظشون خیلی شبیع همه ، آریا و آرتا هم خوبه

گلم خیلی شبیه همن
بزار آریا و آرشا

خیلی قشنگن عزیزم
آریا و آراد هم خوبه بنظرم

بسیار زیبا بهم هم میان عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آریان 👶 مامان آریان 👶 ۹ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۳ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی