پلو شوید تازه ۱ بشقاب خوردم اشکال نداره؟

۴ پاسخ

وای خدایاااااا چ چیزایی مبینیم اینجا چ ایرادی میتونهدداشته باشه برنج و شوید ترخدا یکممم اروم باشین بارداری انقدرهام پیچیده نیس

چه مشکلی
تازه من امشب باقالی پلو درست کردم😅

خب الان بگن ضرر داره چیکار میکنی ؟ دست میکنی تویه حلقت بالا بیاری ؟

نه نوش جونت ❤️😍

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی